loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |

bia2mob.net

لب دریا یه لیوان چای گرفتم دستم به رفیقم میگم قند داری ؟!؟ میگه واسه چایی میخوای پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بندازم تو آب دریا شیرین بشه


پلیس تو جاده ماشینمونو نگه داشته بعد از بابام می پرسه دارید میرید مسافرت اون میگه پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم مردمو تو ترافیک نگاه کنیم بخندیم


بابابزرگ خدابيامرزمو ديشب تو خواب ديدم، گفت تن لش به جاي اينكه يكسره بري بنويسي پـَـــ نــه پـَـــ بشين 2تا فاتحه اخلاص برا من بخون پـَـــ نــه پـَـــ


ساعت 2 نصفه شب دختره با يه آرايش خفن داشت تو يه خيابون خلوت ميپلكيد، رفيقم ميگه دخترفراريه؟ پـَـــ نــه پـَـــ خيليم دختره پاك و نجيبيه، الانم داره ميره دعاي ابوحمزه ثمالي پـَـــ نــه پـَـــ


بچه داداشمو بردم باغ وحش، كوهان شترو نشون ميده ميگه عمو كوهانشه؟ پـَـــ نــه پـَـــ همه غمو غصه ها رو ريخته تو دلش، قلمبه شده از توي كمرش زده بيرون پـَـــ نــه پـَـــ


از قالي شويي قالي رو با وانت آوردن، يارو وانتيه زل زده بهم نگاه ميكنه ميگه بيارمش توي خونه؟ پـَـــ نــه پـَـــ من تا كمر خم ميشم بذارش روم، خودتم سوار شو ببرمت تو كوچه يه دور بگردونمت دلت باز شه پـَـــ نــه پـَـــ


خوابیده بودم بابام اومد بالا سرم گفت خوابیدی گفتم پ ن پ یه هو بابام زد تو سرم گفت بگیر بخواب این چرت و پرتا برا فیس بوکه


رفتم تست بازيگري بدم طرف ميپرسه تازه كاري؟ پـَـــ نــه پـَـــ مارلون براندو ام گفتم بيام دوباره از اول شروع كنم پـَـــ نــه پـَـــ


موشه تو تله موش گیر کرده رفیقم میگه مرده ؟!؟ پـَـــ نــه پـَـــ موشه رفته زیرش داره پرس سینه میزنه


سر کلاس به رفیقم میگم خودکار داری میگه پـَـــ نــه پـَـــ با قلم و چکش دارم حکاکی میکنم رو میز

گوسفند خریدم طرف میگه میخوایی قربونی کنی میگم پـَـــ نــه پـَـــ خدا بخواد میخوام باهاش ازدواج کنم

رفتم بانک وام بگیرم طرف میگه ضامن داری میگم پـَـــ نــه پـَـــ بدون ضامن اومدم الان منفجر میشم


یارو مرده دارن تشیع جنازش میکنن گرفتن رو سرشون جنازشو رفیقم میگه اااا طرف مرده میگم پـَـــ نــه پـَـــ از المپیاد ریاضی برگشته مردم گرفتن بالاسرشون تشویقش میکنن


رفتم طلا فروشی میگم آقا حلقه دارید میگه حلقه ازدواج میگم پـَـــ نــه پـَـــ یه حلقه میخوام آتیشش بزنم از وسطش بپرم


مگس اومده تو خونه، رفتم حشره کش آوردم، مامانم می گه می خوای بکشیش؟ پـَـــ نــه پـَـــ می خوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده!


رفتم گل فروشی، می گم ببخشید، کاکتوس هم دارید؟ می گه واسه دکور می خواین؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو خونمون شتر پرورش می دیم، می خوام یه وقت احساس غربت نکنن، حس کنن خونه خودشونه!


از حموم اومدم بیرون، حوله تنم کردم مادرم می گه حموم بودی؟ پـَـــ نــه پـَـــ تجویز دكتره روزی دو بار قبل از غذا حوله بپوشم!


برچسب ها جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 جدید , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 رایگان , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 زیبا , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 قشنگ , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 بسیار زیبا , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 جالب , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 تازه , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 نو , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 خنده دار , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 خیلی خیلی زیبا , جوک ها » پـَـَـ نــه پـَـَــــ » پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری 5 خیلی قشنگ و زیبا , اس ام اس خنده دار , اس ام اس خنده دار جدیدی , اس ام اس خنده دار جدی , اس ام اس خنده دار جدید , اس ام اس خنده دار رایگان , اس ام اس خنده دار جالب و دیدنی , اس ام اس خنده دار دیدنی , اس ام اس خنده دار خواندنی , اس ام اس خنده دار شنیدنی , اس ام اس خنده دار خیلی زیبا , اس ام اس خنده دار جدید و تازه , جوک های خنده دار , پـــ نـــه پــــ , پـــ نـــه پــــ 90 , پـــ نـــه پــــ 1390 , 1390 , 90 , nightskin.orq.ir , زیبا , قشنگ , جدید , تازه , برای شما عزیزان , خنده دار جدید , خنده دار جدید رایگان , خنده دار , خنده دار رایگان و خیلی زیبا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بهترین محصولات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1530
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 10,391
  • بازدید ماه : 15,186
  • بازدید سال : 45,878
  • بازدید کلی : 1,165,344
  • بهترین محصولات