loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |

مرجع قالب های وبلاگ, اس ام اس عاشقانه   NightSkin.TK

تو یادت نیست ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت

__________________

در آغوشم که میگیری آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم

__________________

هر بار که تو را یاد میکنم، گم میشود تکه ای از من، در من! همین روزهاست که تمام شوم

__________________

من از شکسته عاشقانه باز میگردم، جایی که واژه های درونم جان باخته اند، جایی که بر مزار آرزوهایم اشک میریزم و اما تو از یک عشق تازه لبریزی!

__________________

آیینه های اتاق به شوق کشیدن تو قد کشیده اند، حق دارند! که تصویر من، بی تو هزار بار پیرتر از پیش به رخم میکشند

__________________

واژه ها را می رقصانی و سرودی تازه سر میدهی رنگ کهنه قبل را می زدایی و بر آرزوهایت رنگی تازه می زنی، زندگیت رنگین باد، ای که بر زندگیم رنگ خاکستر پاشیدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بهترین محصولات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1530
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 188
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,427
  • بازدید ماه : 1,427
  • بازدید سال : 64,050
  • بازدید کلی : 1,183,516
  • بهترین محصولات